Resultaten
Betrokkenheid
Communicatie

Piepschuimletters.nl

Tijdens en voor de campagne heb ik een leuk en goed contact met Brandmerck. Ik vind het een vlot bedrijf dat goed bezig is en weet wat ze doen. Bij vragen en onduidelijkheden word er de tijd genomen om het uit te leggen en bij nieuwe ideeƫn wordt er mee gedacht.
De campagne loopt naar mijn mening goed en zorgt voor een extra naamsbekendheid en omzet.

Wat verzorgen we voor jouw bedrijf

SEA

Tips

Nu heb ik wel een beetje kennis van online marketing maar er zijn ook mensen die dit niet hebben. Zelf zou ik een pdfje maken met een beknopte uitleg over hoe je zelf de informatie uit Analytics kunt halen en wat hier de belangrijkste items zijn waar je op moet letten. Erwin heeft dit mij mondeling uitlegt en dat is natuurlijk ook een keus om dit soort vragen in het contact moment te bespreken.

Tops

Ik vind het leuk dat Brandmerck bij nieuwe klanten even een kaartje met hun dank er opsturen en af en toe een gadget weg geven ter promotie. Dit zorgt er voor dat je het bedrijf naast online ook tegenkomt/herkent op andere momenten dat je niet achter de computer zit.

Dus goed bezig heren!

Reactie Online Marketing Bureau Brandmerck:

Dank je wel voor de feedback. Met de tip zijn we al druk bezig. We gaan video's maken waarin we uitleggen hoe je bij de belangrijkste tabbladen van Google Analytics kan komen om zo meer inzicht te krijgen in de bezoekers van je website.

Score voor Online Marketing Bureau Brandmerck: 4.5/5
Zou jij Brandmerck aanbevelen? Ja