Anoniem 9/10 02-05-2021 De stylist die ik had was erg aardig en luisterde goed naar wat ik wilde en gaf goede adviezen. Ik werd minder vriendelijk en kortaf ontvangen door een andere medewerker. Anders was het zeker een 10 waard geweest.