Ga wel altijd bij dezelfde persoon. Omdat ik zeker weet dat ze een goed resultaat behaald bij mijn haar en goed advies geeft wanneer ik daarom vraag. In het verleden heb ik wel een paar keer een slecht resultaat gehad maar dit was toen beide keren recht gezet. Dat is wel de reden dat ik nu dezelfde persoon wil maar ze zijn allemaal vriendelijk.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.