De salon is goed te bereiken en ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. Het personeel is erg vriendelijk! Een verbeterpunt zou zijn dat ik bij mijn oude kapper gewend ben om een afspraak in te plannen. Hier is dat volgens mij niet mogelijk en daarom is er wel een wachttijd.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.