Alles was helemaal oke, supers vriendelijke mensen, nette service, goede prijs, mijn enige min punt is, dat ik verschillende keren binnen ben gelopen en er steeds 4/5 mensen zaten te wachten en er maar 2 kapster aan het werk waren, gevraagd aan kapster, dit kwam ivm ziekte terneuzen en inval voor andere filialen, dit is jammer verders een dikke 10 , groetjes ilian
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.