Fijne beleving bij deze salon. Zou adviseren om s ochtends maar bij 1 ingang klanten te laten verzamelen. Nu krijg je regelmatig ruzie over wie er eerst was enz... Makkelijk op te lossen door een briefje op de deur aan 1 kant. Scheelt een hoop ergernis en stress voor de klanten en de kapsters.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.