De wachttijden blijven een kritisch punt. De kapsters staan vaak met een tekort. Dit komt gelukkig niet de kwaliteit ten nadele. Ze blijven vriendelijk, rustig en hebben voor elkecklant oog. Maar ik vind het niet kunnen dat hun pauzes erbij inschieten of veel te laat zijn. Chapeau voor de kapsters.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.