Ik vind dat de kapsters te hard moeten werken. De wachtruimte zit vol, en er zijn dan te weinig kapsters, waardoor de werkdruk te groot wordt. De kapsters doen het uitstekend, en blijven vriendelijk, maar ik zie dat dit nooit goed kan blijven gaan. Het verloop van kapsters blijkt hier ook uit. Vaak andere gezichten, en ook weer voor een korte tijd. Jammer!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.