Reviews

9.1 / 10
47154 beoordelingen
Schrijf beoordeling

100% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Anoniem

7/10

Ik vind dat de kapsters te hard moeten werken. De wachtruimte zit vol, en er zijn dan te weinig kapsters, waardoor de werkdruk te groot wordt. De kapsters doen het uitstekend, en blijven vriendelijk, maar ik zie dat dit nooit goed kan blijven gaan. Het verloop van kapsters blijkt hier ook uit. Vaak andere gezichten, en ook weer voor een korte tijd. Jammer!


Score voor Brainwash: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja