Ze zijn vriendelijk en luisteren naar je wensen maar dat wordt niet altijd opgevolgd , de reden hiervan is dat je telkens nieuwe kapsters in de salon aantreft . In het verleden was dit beter , jarenlang dezelfde kapsters gehad die precies wisten wat ik als klant wilde , kapsters met meer ervaring omdat ze ouder waren dan de kapsters die nu werkzaam zijn . Daarom vind ik dat de prijs niet meer in verhouding is met wat je krijgt anders had ik een 10 gegeven .
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.