Sinds ik Brainwash heb ontdekt ben ik niet meer bij een andere kapper geweest. De reden dat ik een 9 heb gegeven is omdat ik super blij ben met het eindresultaat maar ook omdat ik het handig vindt dat je zonder afspraak binnen kunt lopen. Ik heb geen 10 gegeven omdat dat zou betekenen dat alles perfect is en niks meer te verbeteren is, dat is denk ik in geen enkel geval zo. Maar een tevreden klant hier zeker.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.