Ik vind het fijn dat je er zonder afspraak terecht kan. Super dat het personeel regelmatig bijscholing krijgt. Daardoor zijn het vakbekwame mensen... wat noodzakelijk is voor een geslaagd kapsel. En leuk dat het betaalbaar blijft! Ik ga zeker terug!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.