Wij zijn zeer tevreden met onze knipbeurten, soms is de wachtrij lang maar er is altijd een kopje koffie of thee, dus dat veracht het wachten, ook de gratis wifi is fijn tijdens het wachten. Als we geholpen worden worden we altijd vriendelijk te woord gestaan.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.