Een negen ingevuld, omdat een 8,5 niet mogelijk was. Qua vriendelijkheid en proffesionaliteit en prijs zeker een aanrader. Ik vind wel dat er nog iets ontbreekt aan de (proffesionele)uitstraling van de winkels, en de materialen. Dus zeker nog ruimte voor verbetering op dit vlak
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.