Het is een gezellige e.g. professionele zaak, lieve mensen en goede adviezen. Het is jammer dat je niet meerdere opties aan kunt klikken. Alleen jammer dat je de shampoo krijgt bij een knipbeurt. Heb mn haar laten verven met highlights en toner en was bij elkaar toch nog een hoop geld kwijt. Misschien handig om dit in een andere actie mee te nemen? Verder ga zo door!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.