Reviews

9.1 / 10
47191 beoordelingen
Schrijf beoordeling

100% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Anoniem

10/10

Het is een gezellige e.g. professionele zaak, lieve mensen en goede adviezen.
Het is jammer dat je niet meerdere opties aan kunt klikken.
Alleen jammer dat je de shampoo krijgt bij een knipbeurt. Heb mn haar laten verven met highlights en toner en was bij elkaar toch nog een hoop geld kwijt. Misschien handig om dit in een andere actie mee te nemen?
Verder ga zo door!


Score voor Brainwash: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja