Ik werd er goed geadviseerd toen ik mijn haar liet groeien, toen ik het liet verven, toen ik het niet meer wilde verven, toen ik mijn haar kort liet knippen en weer liet groeien. En nu het grijzend is en het weer lang wordt, word ik nog steeds goed geadviseerd en geknipt. En ik krijg nog steeds regelmatig complimenten. Kortom: De dames kunnen trots op zichzelf en hun team zijn, ze zijn professionals!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.