Elselien Steunenberg

DIt zijn regelrechte oplichters! Ik heb destijds een offerte aangevraagd en deze werd telefonisch toegelicht, er werd toen gezegd dat ik 48 uur van te voren kostenloos kon annuleren. Dit stond ook in het contract. Netjes ruim 48 uur van te voren geannuleerd en toen kreeg ik 3(!!) facturen toegestuurd die ik direct diende te betalen.
1. Voor transportkosten
2. Voor annuleringskosten
3. De factuur van de opslag
Dus heb ik gebeld en gemaild (ze hebben geen klantenservice, je kan via het menu alleen iemand spreken als je een nieuwe aanvraag wil doen, dus steeds die optie gekozen in het keuzemenu, anders krijg je niemand te spreken). Per mail werd mij vervolgens verteld dat je 4 weken vtv moet annuleren om geen nafacturatie te ontvangen. Dat is overigens niet in het contract terug te lezen tenzij je op een linkje klikt dat verwijst naar een nieuw document, Zo'n url verwijzing in een contract is in nederland niet wetsgeldig. Als er een extra document met voorwaarden bestaat dient dit als aparte bijlage meegemaild te worden.

Reactie Boxx Opslag:

Beste Elselien,
Onze excuses voor de vervelende ervaring. Dit is normaliter niet onze gang van zaken. We zullen alle feedback meenemen of dit in de toekomst te voorkomen.
Groet,
Boxx Opslag

Score voor Boxx Opslag: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Opslag