Boris Hassing

Ik kom terug op mijn eerdere recensie. Zitten namelijk wat slimmigheden in het beleid van Boxx. Ten eerste moest ik de review doen voordat de box terug geplaatst was (voor einde contractdatum dus gelijk bij opzegging). Ten tweede bleek daarna dat er ondanks de “gratis” verhuisservice toch nog 1,5x de maandhuur als afleverkosten gerekend werden. Ja er stond in het contract onderaan 1 regeltje “er worden afleverkosten in rekening gebracht” maar bij gratis verhuisservice mag je er van uit gaan dat de mobiele box niet alleen opgehaald wordt maar ook weer teruggeplaatst wordt. Als je vervolgens doorklikt naar een FAQ lijst kom je de 1,5 x maandhuur afleverkosten pas tegen. Kortom niet erg transparant en dat is jammer. Waarom niet gelijk in contract vermelden (1,5 X maandhuur) en op de website? Vandaar eerste recensie 5 sterren en nu 2 = gemiddeld 3,5.

Reactie Boxx Opslag:

Hi Boris,
Bedankt voor je review!
Graag gaan wij op je punten in. De reden dat wij bij de opzegging om een review vragen, is omdat wij graag al willen weten wat de ervaring is van onze klanten en deze feedback kunnen meenemen. Vaak wordt dit achteraf niet meer gedaan. Het is ook na de opzegging zeker nog mogelijk om de review te herzien of een nieuwe review te plaatsen.
Wij bieden een gratis ophaalservice aan en voor de afleverservice wordt zoals in het contract staan kosten in rekening gebracht. De kosten hiervoor kunnen nog variëren, door bijvoorbeeld de afstand van het afleveradres of de keuze van een klant om het te laten afleveren in het weekend. Deze kosten komen dus pas naar voren als de opzegging en het inplannen van de afleverrit worden gedaan. Het is ook zeker mogelijk om al bij het tekenen van het contract de afleverrit in te plannen om hierbij meteen het gehele kostenplaatje in beeld te hebben.
Wij hopen dat dit wat meer duidelijkheid voor je heeft geschept.
Groet,
Boxx Opslag

Score voor Boxx Opslag: 2/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Huur 3 maanden mobiele box opslag