2014 beoordelingen

H. van Baak

Via De Internationale, een label van Melching Assuradeuren die weer een gevolmachtigde is van Bovemij hadden wij een reisverzekering afgesloten. Tijdens doorreis werd in onze auto ingebroken, terwijl we heel even bij de McDonalds aten. Door de hoeveelheid bagage hadden we de rolhoes van de kofferruimte thuis gelaten. Op de parkeerplaats hadden we de begane oordeel achterbank afgedekt met kussen. Bovendien was de bagage door het zeer donker getinte glas van de auto, van buitenaf niet zichtbaar. Blijkt dat De Internationale alleen dekking bied voor diefstal uit een voertuig biedt, indien de bagage is geborgen in een afgesloten kofferbak of met een rolhoes of hoedenplank afgesloten kofferruimte. De schade-expert maakte een foto tegen het glas aan en dus lijkt het net alsof het glas niet getint is. Los van het oorzakelijke verband tussen de diefstalschade en het niet nakomen van de verplichting, wezen Melching en Bovemij de schade af terwijl we in redelijk niet veel meer konden doen om diefstal te voorkomen.

Score voor BOVAG Autoverzekering: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee