Anke

Levering was niet volgens afspraak verder goede kwaliteit prijs

Uw ervaring

Tijdens de bestelling heb ik aangevinkt dat er gebeld moet worden voor levering. Dit is niet gebeurd en de chauffeur stond voor de deur toen hij mij belde ik heb hem netjes afgezegd dat ik binnen 10 minuten thuis was zodat ik de levering kon inspecteren zoals geadviseerd werd maar de chauffeur wilde hierop niet wachten en zei dat hij dit wel vaker mee maakt maar dat dit niet de bedoeling is.
Hij gaf me een keus of hij zette het onbeheerd achter bij de deur of misschien kon hij een week later komen.
Dit vindt ik zeer jammer 1 om het feit dat er afgesproken is om te bellen en als jullie dit niet kunnen nakomen hoort deze optie er niet te zijn. 2 hij liet niet echt een keus misschien volgende week dat valt ook niet binnen jullie leveringstermijn.
Tot slot de chauffeur had het zo druk dat toen ik aan kwam hij nog bijna 5 minuten voor mijn deur stond nadat ik aangekomen was en het ook onnodig vond zich even te melden.
Verder ben ik tevreden over de kwaliteit-prijs verhouding van het product.
Ik beveel het product alleen aan maar zal zeker ook de slechte manier van leveren aangeven.

Score voor Bouw-Handel.nl: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: