076

Geen service en geen klantvriendelijke instelling

Uw ervaring

Op basis van een goede beoordeling van kopers hoopvol een lichtkoepel besteld. Hebben een ronduit slechte ervaring met het bestellen van een lichtkoepel bij dit bedrijf. Ondanks het feit dat bestelde koepel direct na levering aantoonbaar krassen en regenbogen vertoond wordt koepel niet onder wettelijk garantie omgeruild. Gebreken waren pas zichtbaar na installatie na lichtinval. Schade is binnen een dag na levering gemeld. Bedrijf verweerd zich met u heeft koepel na installatie schoongemaakt. Dat is correct: verwijderen van enkele plastic snippers van verpakking met zachte doek en water ( moet kunnen toch?!) Beste aanbod van bedrijf is 50 euro korting op nieuwe koepel en poets de krassen er maar met auto poets uit. Kortom waardeloze service en geen klantvriendelijkheid. Nadere stappen worden overwogen

Reactie Bouw-Handel.nl:

Geachte heer van Beek,
Hartelijk dank voor uw feedback en antwoord op ons voorstel. Wij geven inderdaad 10 jaar fabrieksgarantie op iedere lichtkoepel. Dit is natuurlijk wel iets anders dan het kosteloos omruilen van een product met wat lichte krasjes dat al gemonteerd op het dak zit.
Wij hebben u een kosteloze oplossing aangeboden omdat wij volkomen begrijpen dat u geen lichtkoepel met krassen wil. Daarbij zijn wij wel tekort geschoten in de communicatie. Dit had sneller en duidelijker gekund van onze kant.
Het spijt ons dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Indien u alsnog van ons aanbod gebruik wil maken dan kan dat altijd.

Score voor Bouw-Handel.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: