Niet betrouwbaar bedrijf. Ik heb een ontharder geplaatst, vanaf dag één zei ik : de ontharder komt niet in de meter kast???? !!!!!
De twee mannen zeiden: nee wij plaatsen hier bij de meterkast, terwijl ik de ruimte heb …….e
Na twee maanden dat ik had gebeld en gebeld ?
Ieder keer krijg ik te horen: het komt nog en het komt nog !!!…..
Ik had een afspraak voor onderhoud op 26 augustus staan voor de filter . De man zei later : wij kunnen gewoon die mee nemen .
Ik had gewacht en niks gebeurd.
Een paar dagen voor de Afspraak had ik weer gebeld om te vragen of alle twee kunnen mee nemen ( de filter en de ontharder) weg te halen van de meter kast ?
De man zei : nee sorry ik zie hier alleen de verandering voor de filter . Meer niet .
Ik was heel erg boos.
Ik vind het niet kunnen ?
Nu willen: als ik de ontharder wil weghalen van de meter kast (een heel gevaarlijk ) positie, moet ik 150€ betalen?
Jammer , onprofessioneel.
Reactie Boshuis thuis in water:
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij lossen dit graag verder met u op en zien daarom uw reactie op onze e-mails graag tegemoet.