Dervisa Hodzic

Niet op tijd geleverd

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Matig

Aanbellen en checken of mensen thuis zij
Niet zomaar ergens anders leveren

Reactie Boots apotheek:

Dag Dervisa,
Heel erg bedankt voor je review. We stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om een review bij ons achter te laten.
Uit je review begrijp ik dat het niet helemaal goed is gegaan met de bezorging van je bestelling. Wat vervelend!
Ik heb meteen voor je nagekeken wat er precies is gebeurd en ik zie dat het pakketje naar een PostNL afhaallocatie is gegaan, met de melding dat de eerdere bezorging niet is gelukt. Wat hier precies de reden van is, durf ik je niet te zeggen. Wanneer de bezorging van een pakketje niet goed verloopt is dat voor ons helaas ook echt onmacht.
Wel horen we dit uiteraard graag, want dan kunnen we dit bij de bezorgdienst aangeven in de hoop dat zij dit verbeteren. We zullen daarom meteen een klacht hierover indienen bij PostNL, want we willen natuurlijk wel dat de bezorging van onze pakketjes gewoon goed gaat.
Hopelijk zien we je toch nog eens terug bij Boots, waarbij we ons dan opnieuw kunnen bewijzen en je de bestelling dan wel goed in ontvangst kunt nemen.
Namens Boots echt onze oprechte excuses voor het ongemak!
Boots Apotheek

Score voor Boots apotheek: 2.5/5