Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

A m Van den Berg

Pluspunten

Geholpen met een grote boom inplanten

Joset Lunsing

Alles is super goed geregeld

Pluspunten

Het fijne vond ik dat je een aparte mail kreeg om te betalen

Niets dat ik zo weet

Reinout Janssens

Pluspunten

Service en vriendelijkheid

Verbeterpunten

Boom verkopen voor de prijs van 300-350 cm terwijl bij thuiskomst blijkt dat deze na meten 290 cm is. € 36 teveel betaald!

Marloes Smits

We zijn onwijs tevreden over de kwaliteit van de geleverde bomen en ze werden na het bestellen binnen twee weken gepland

Pluspunten

Overzichtelijke website en mooie kwaliteit bomen

Verbeterpunten

We hebben nog een dispuut lopen over de kosten voor het planten van de bomen. Er is veel meer tijd doorgerekend dan dat de beste man eraan besteed heeft. We proberen al 1,5 week hier uit te komen... We hebben nog een dispuut lopen over de kosten voor het planten van de bomen. Er is veel meer tijd doorgerekend dan dat de beste man eraan besteed heeft. We proberen al 1,5 week hier uit te komen maar tot op heden zonder succes. Vandaar de lagere beoordeling op klantvriendelijkheid.

Marcel Minkman

Twee leibomen besteld, top service en levering!

Pluspunten

Makkelijk en goed bestelproces, vriendelijk (ook voor de particulier).

Carolina Brouwers

Pluspunten

mooie bomen, fijne levering

Dimitri Callens

Tot zover ik het kan beoordelen is alles goed meegevallen, stamomtrek die verkocht wordt online komt overeen met levering. Natuurlijk is het nog veel te vroeg om te oordelen naar de kwaliteit,... Tot zover ik het kan beoordelen is alles goed meegevallen, stamomtrek die verkocht wordt online komt overeen met levering. Natuurlijk is het nog veel te vroeg om te oordelen naar de kwaliteit, aangezien deze nog maar aangeplant is.

Pluspunten

Levert wat gevraagd wordt

Verbeterpunten

Review geven na paar maanden

Peter Van der peet

Zeer positief

Pluspunten

Snelle afhandeling

Weet ik zo niet

Henk Brinkhuis

2 lei amberbomen gekocht.

Pluspunten

Mooie rondleiding gehad en informatie over verschillende soorten leibomen en waar we op moeten letten. Zoals groenblijvend in de winter, bloeiend of juist bladverkleurend enz.

Verbeterpunten

Meer advies over het leiden en snoeien van de bomen.

Frank Nooteboom

Komt afspraken na.

Pluspunten

Online bestellen en aan huis afleveren.