Medewerker verhuurlocatie
Sloten
Optische staat buitenkant
Technische staat

Bert ter Haar

Een frustrerende vervelende ervaring, alle persoonlijke informatie bij de on-line reservering ingevuld, vervolgens op de afhaallocatie alsnog een formulier moeten invullen met een rij benzineklanten achter mij, op een vrieskist in het midden van de zaak, geen tafeltje aanwezig, weer terug aansluiten in de rij, vervolgens een bijna onverstaanbaar met volle mond pratend (lunch, overigens zeer aardig) meisje. Slechts 1 sleuteltje voor 2 CH-aanhangers aanwezig, wel graag eerst terugbrengen voor de andere huurder, vervolgens buiten slechts 1 CH type aantreffend, onmogelijk slot om te openen, verstrengeld en foutief aangebracht door de vorige gebruiker, zwenkwiel is volledig kapot, wiel licht horizontaal op de grond, aanhanger rust op de kale ashouder, na veel manouvres met onze trekhaak precies onder de koppeling, handgreel voor de verankering heeft een drupje olie nodig, werkt slecht, handrem zit vast, getuige probeert te helpen maar beweerd dat het systeem vast zit, worden weggetoeterd omdat onze auto in de weg staat voor tankgasten, moeten vooruit rijden tot naast de kassa-unit van het tankstation.... Geen verder advies van de medewerker, hebben ons geld teruggeist wegens tijdsdruk verhuizing. Wat valt er nog meer te zeggen. Ondeugdelijk materiaal, kapot zwenkwiel, vastzittende handrem... waardeloos. Snel naar Bo-rent.

Geld terug gekregen

Controleer bij terugbrengen van het materiaal of de aanhangers op de juiste manier en onbeschadigd zijn vastgekoppeld op de daarvoor bestemde plaats

Wat voor Boedelbak heeft u gehuurd?

Een Boedelbak met huif (Type CH of EH)

Voor welk doel heeft u de Boedelbak gebruikt?

Verhuizing bed

Score voor Boedelbak: 1/5