Gebruiksgemak
Boedelbak
Optische staat buitenkant
Technische staat

Broeders Martijn

Bij het ophalen van de boedelbak bleek geen van de beschikbare 3 boedelbakken (type CH) volledig in orde. Bij 3 van de 3 bakken dysfunctioneerden lampjes (Met name achteruit rijden maar ook stadslicht). Bij de bak waar de meeste lampjes functioneerden was de sluiting van de nood remkabel defect. Omdat benzinepomp eigenaar (en namens uw bedrijf verhuurder) mankementen niet direct kon verhelpen heb ik de bak maar meegenomen. Verhuurder voegde me toe 2 dagen tevoren al contact met u opgenomen te hebben maar dat er nog steeds geen service was verleend op de defecte lampjes. Verhuurder gaf aan dat het een bij verhuurder bekend probleem is dat “Boedelbak” slechte service verleent.

Ik kreeg de indruk dat de medewerker deed wat hij/zij kon om me te helpen. Het gaf geen fijn gevoel dat de verhuurder zei niet tevreden te zijn over de service van de firma Boedelbak

Service: snel en adequaat! Uitgiftepunt centraal (per stad minimaal 1) met toegewijde medewerkers van Boedelbak die gemandateerd zijn defecten direct te verhelpen, kortingen te geven als dat niet tijdig lukt en niet vluchten in beschuldigingen aan het bedrijf Boedelbak

Score voor Boedelbak: 2/5
Beveelt u Boedelbak aan? Nee