Gebruiksgemak
Boedelbak
Optische staat buitenkant
Technische staat

M. Salemink

Helaas een mindere ervaring. Ik had een boedelbak gereserveerd bij Makro Duiven. In eerste instantie ontving ik hiervan een bevestiging. Dus al het regelwerk van daarvoor 'op groen' gezet. Vervolgens ontving ik een bericht dat ik geen boedelbak in Duiven kon huren, maar dat ik deze in Huissen op moest halen. Daarmee was onze klus niet meer te realiseren. Gebeld... kon boedelbak halen in Zevenaar, betere optie, maar nog steeds extra tijd in een klus met zeer krappe tijd. Gelukkig toch nog ander alternatief kunnen regelen waardoor klus beter haalbaar was en dus de boedelbak geannuleerd. Keurige bevestiging ontvangen van de annulering.
Op de dag van de klus ontving ik toch nog een telefoontje. Blijkbaar was de annulering niet doorgezet.

Heel fijn voor jullie dat verhuur van boedelbakken zo populair is dat je een beetje geluk moet hebben als je deze op korte termijn kunt huren. Dit betekent voor mij dat ik voor ingewikkelde klussen qua tijd en logistiek, beter kan zoeken naar alternatieven. De boedelbak is ideaal voor de grote dagklus die je op tijd kunt plannen.

Nvt

Zie eerder verhaal.