Gebruiksgemak
Boedelbak
Optische staat buitenkant
Technische staat

Jaap Wemerman

Ik had een boedelbak met huif gereserveerd bij Texaco in Groesbeek. Hier bleek de verlichting niet in orde. de medewerker bood mij geen hulp aan, om dit te verhelpen, dat mocht niet volgens de instructies, Met een tweede medewerker hebben we geprobeerd een lampje te verwisselen, lukte niet, okay. Vervolgens gevraagd om een collega boedelbak verhuurder te bellen. Pas na veel aandringen (vond ik echt vervelend om te doen) werd ik verwezen naar Texaco in Mook. Daar werd ik perfect geholpen!. Het viel mij op dat van de twee bedelzakken met huif aldaar. er slecht een in orde was. Een tweede had een stuk loopwiel, maar dat was bekend.
Als ik hieronder een slechte beoordeling geef, heeft dat betrekking op verhuurlokatie Groesbeek.
De service bij verhuurlokatie Mook was prima.

need dus; als ze er waren dan vielen deze totaal weg in de schaduw van de negatieve punten

De service gerichtheid m.n. in Groesbeek mag beter
De onderhoud status van de boedelbakken is belabberd
Ik heb 3 boedelbakken gezien: de eerste had kapotte verlichting, de tweede had een kapot loopwiel, de derde (die ik meegenomen had) had scheuren in de huif, die echt te amateuristisch gerepareerd waren met plakband.

Score voor Boedelbak: 1.5/5
Beveelt u Boedelbak aan? Ja