Lumer

Koop hier GEEN blokhut!!
Waardeloos zeer tegenvallend materiaal. Aan alle kanten klopt er niets van. Deuren sluiten niet. EPDM 180 Gr verkeerd om gelijmd, lekkende dakgoten die niet op afschot liggen, dak heeft te weinig overschot waardoor 80% van het water de dakgoot niet haalt. 8weken gewacht op missende plankjes die na het wachten niet eens gebruikt werden. Emballage materiaal wordt niet mee genomen maar als een grote puinhoop op gemeente grond achter gelaten., niet alles op kleur en dat wordt dan met een kwastje bij gekleurd. Stormankers waren niet geplaatst, later bij een nalevering wel maar niet op kleur. En als ze iemand langs sturen om de problemen te bekijken en bespreken sturen ze iemand die niets weet en verre van technisch onderlegd is. Zijn woordenschat rijkt niet verder dan, tja, dat is een product eigenschap waar wij niets aan kunnen doen!
Let op mensen, ik praat hier over een schuur van €10.000,- dan mag ik toch wel iets van kwaliteit verwachten… maar helaas, zeer zeer zeer onprofessioneel helaas en totaal geen product kennis in huis!

Score voor Blokhutwinkel.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Blokhut