Fam de Graauw

In beginsel redelijk zaken kunnen doen.....als ze maar verkopen dus!! Gekozen voor plaatsing door een monteur van hen. Wordt achteraf gewoon een monteur ingehuurd uit de buurt van de koper. Maar dan komt het addertje....in de voorwaarden staat dat de ondergrond helemaal perfect vlak/waterpas moet zijn anders gaat de monteur er gewoon weer vandoor! Bij mij waren de donderdag en de vrijdag gepland voor de levering en plaatsing. Dus wij op donderdag vroeg uit bed voor de vrachtwagen met de blokhut en de komst van de monteur. Monteur netjes op tijd echter géén blokhut!! Toen de monteur achter ging kijken begon hij meteen te zeuren over dat de ondergrond niet goed vlak was en hij zo niet kon plaatsen. Op diezelfde plaats had ik net een par dagen ervoor de oude blokhut afgebroken dus dacht ik dat het allemaal wel zou gaan lukken. Echt niet en we moesten wat latten gaan regelen zodat hij alles mooi waterpas kon gaan zetten. Maar onderwijl was de blokhut er dus nog steeds niet. De monteur gaan bellen en er was dus een fout gemaakt in de planning.....resume, de blokhut zou de volgende dag, de vrijdag dus geleverd worden. De monteur al mopperend weer naar huis en de dag was dus verloren. Hierdoor konden wij de opdracht van meneer monteur uitvoeren door wat latten te kopen zodat hij helemaal naar zijn zin kon worden geplaatst. De vrijdag had meneer in de morgen geen tijd dus kwam hij na de middag toch nog even wat doen. Vervolgens kon het niet eerder dan de volgende week op dinsdag dat meneer de blokhut kon afmaken. Dus donderdag voor niets een vrije dag genomen en de dinsdag extra vrij moeten nemen omdat dat de volgende dag was dat hij kon komen. Na klacht te hebben gedaan bij de blokhutwinkel vonden ze het mijn eigen fout dat de ondergrond niet naar wens was van meneer monteur en dat een foutje bij de levering wel eens voor kon komen. Dus uiteindelijk vonden ze klacht ongegrond en ik kon het verder uitzoeken. Zo ga je dus niet om met je klanten (blokhut incl montage 4000 euro) om en de klachtafhandeling. Dus ga hier nooit een blokhut kopen lieve mensen!!!!

GEEN!!

Score voor Blokhutwinkel.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Blokhut