Eddy

Mooie “ kant en klare” blokhut , maar niet geschikt voor iemand die geen technisch inzicht of juist gereedschap heeft.

Netjes afgewerkte blokhut, alle hout verbindingen (nis en veer) zitten er netjes in, als je kiest voor vooraf behandeld hout dan heb je er praktisch geen omkijken meer naar, ik zou ook zeker het extra geld spenderen voor de hardhouten onderdorpels ivm optrekkend vocht.
Dakbedekking e.d. Is prima in orde.

De handleiding die meegeleverd wordt is van een standaard blokhut , er wordt wel een product blad meegeleverd met alle aanzichten van de door jou bestelde blokhut maar als je dus een afwijkende maat hebt dan dien je voorzien te zijn van technisch inzicht aangezien het dan niet allemaal voor de hand liggend is. De filmpjes in de handleiding (QR codes) zijn een aanrader om vooraf te bekijken zodat je een beetje voorbereid bent.
Ook heb je geschikt gereedschap nodig om het werk sneller te laten verlopen ( tenzij je graag alles met de hand zaagt) , zoals bijv. een afkortzaag en een hand cirkelzaag , en zeker een goede scherpe handzaag, je dient namelijk de stutbalken , de balken voor het dak waar de dakbedekking tegenaan komt , de afwerkpanelen voor de boeidelen en de OSB dakplaten nog op maat te zagen.
Alles is met 2 personen binnen 2 goede dagen uit te voeren , wij hadden een blokhut overkapping van 5,5 x 2,5 mtr

Hoe bent u bij BlokhuttenOutlet terecht gekomen?

Google

Reactie Blokhuttenoutlet.nl:

Goedemorgen meneer de Ronde,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven!
Fijn om te horen dat u tevreden bent :)
We hebben sinds een tijdje 12 verschillende handleidingen. Voor elk type dak en elke productgroep één.
Het dakhout wordt inderdaad met een overlengte geleverd, zodat u dit zelf het beste kunt verdelen over de dakbalken. De boeiplanken kunt u op gewenste lengte afzagen.
Nogmaals hartelijk dank voor uw review! We wensen u nog veel tuinplezier!
Team BlokhuttenOutlet.nl

Score voor Blokhuttenoutlet.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Tuinoverkapping 5,5 x 2,5 mtr platdak