Klosz marc

Bij levering beschadiging op twee plaatsen van de blokhut ,door de plastiek heen ziet men dat het houd beschadigd is al dan niet bij transport ,chauffeur die levering met kooiazp deed heeft hier foto d van genomen maar tot op heden vandaag twee weken verder nog niets van gehoord en om die reden de overkapping nog niet uitgepakt en geplaatst ,graag voor einde van deze maand een reactie van u firma aub alvorens verdere stappen te bekijken ,bv terug ophalen van de overkapping en vervangen door nieuwe onbeschadigde mvg Marc klosz

Voorlopig geen

Goederen onbeschadigd leveren ,en dienst naservice bij beschadiging

Hoe bent u bij BlokhuttenOutlet terecht gekomen?

Google

Reactie Blokhuttenoutlet.nl:

Goedemorgen meneer Klosz,
Allereerst bedankt voor het schrijven van deze review en excuses voor het ongemak dat u ervaart!
Wij doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te helpen.
Echter hebben wij hier tot op heden nog geen melding van gehad, waardoor wij niet op de hoogte waren van de situatie.
Zojuist heb ik contact met u opgenomen en overlegd hoe we dit zo snel en goed mogelijk kunnen oplossen.
Wij zien graag de foto's tegemoet en horen graag om welke onderdelen het gaat, zodat wij zo snel mogelijk nieuwe onderdelen kunnen opsturen.
Ik hoop u hiermee voor nu goed te hebben geholpen en we zullen, zodra wij de informatie van u hebben ontvangen, zorgen voor een passende oplossing.
Team BlokhuttenOutlet.nl

Score voor Blokhuttenoutlet.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Overkapping