Jet

Ik werd naar een prikpunt verwezen waar ze weigerden te prikken. Bij het tweede prikpunt waar ik kwam hadden ze er ook nog nooit van gehoord, maar die kon ik uiteindelijk wel overhalen te prikken. De factuur zou direct naar bloedwaardentest gestuurd worden, maar kwam toch eerst bij mij terecht. Rommelige gang van zaken. Wel tevreden over de uiteindelijke testresultaten.

Reactie Bloedwaardentest:

Beste Jet, Wat vervelend om te horen. Gelukkig hebben wij meteen de factuur betaald. Soms weet een medewerker bloedafname niet van de afspraken die wij hebben gemaakt, dat is heel vervelend maar moeilijk te voorkomen omdat dit om duizenden parttime medewerkers gaat in Nederland. Voor onze eigen prikposten moet je vaak wat verder rijden. Als je gebruik wilt maken van een prikpost dichter bij jou in de buurt, dan zal de prikpost de factuur voor de bloedafname naar ons sturen. Zo staat het ook vermeld in onze verwijsbrief, die je afgeeft op de prikpost. Mocht dit niet het geval zijn dan zorgen wij meteen voor de financiële afhandeling, je hoeft zelf nooit dubbel te betalen.

Score voor Bloedwaardentest: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee