Jolien

Verschrikkelijke klantenservice die totaal niet klantvriendelijk is. Service is ook erg slecht. Logo kan niet worden verwijderd van de kaartjes als bestelling is gedaan. Heel omslachtig hoe dit wel te realiseren is. Bestel nooit meer kaarten via jullie site.

Klantvriendelijk

Mogelijkheden ontwerp programma

Matig

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Logo verwijderen optie voor bestellen

Reactie Blijkaartje:

Dank voor je review en wat jammer om te lezen dat je niet blij bent met onze service. Voor een snelle levering van de kaartjes is het gewenst dat bestellingen vrijwel direct in productie gaan.
Helaas heeft dit als nadeel dat je geen aanpassingen meer kunt doen nadat je je bestelling definitief hebt geplaatst. Daarom hebben we duidelijk op onze website (veel gestelde vragen – overige vragen – kan het logo van Blijkaartje verwijderd worden?) vermeld staan dat dit enkel voorafgaand mogelijk is.
Wij hebben namelijk op verzoek de mogelijkheid om mee te kijken naar het gemaakte ontwerp in een bestaand account en kunnen hierbij helpen met de opmaak van een kaartje. Ondanks dat ons logo vermeld staat op jouw ontwerp, wensen we je er veel plezier mee.

Score voor Blijkaartje: 0.5/5
Zou je Blijkaartje aanbevelen? Nee