Snelheid activering

Spirits & Treats BV

Onze ervaring met BizziPhone is TOP! we hebben in december veel klanten die in paniek zijn over hun pakketje en daarom boos, verdrietig of onbeleefd worden. Omdat wij in de tijd van 1 telefoontje van 1 klant per email wel 10 e-mails kunnen wegwerken, maar wij tóch onze klanten de gelegenheid willen geven te kunnen bellen en hun ongeduld, verdriet, frustratie en boosheid te uiten over een verlaat of vermist pakketje, hebben wij de hulp ingeschakeld van Bizziphone. Gewoon om naar het verhaal van onze klanten te luisteren (empathie) en ze te adviseren om een email te sturen (efficiency). Zo hebben wij de maand december heel productief kunnen zijn richting onze klanten; wij aan onze kant zo snel mogelijk alle vragen beantwoordend, onze collega's van Bissiphone ons de rust gunnend om ons werk te doen zonder telefoontjes tussendoor, waardoor je uit je werk en focus wordt gehaald door 'iets tussendoor'. Het resultaat? Rust in de tent! Volle kracht vooruit in de meest efficiënte zin van het woord. Een helemaal geniaal was het ansichtkaartje van onze nieuwe collega bij Bizzifone! (of is dat een spoiler voor toekomstige klanten?)

er is geen moment geklaagd over de emoties van mensen aan de telefoon! En we kregen per email opmerkingen over "uw aardige collega aan de telefoon gehad.."

Score voor BizziPhone: 5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: