Snelheid activering

A. Musters

Op Maandag 11.00uur een aanvraag gedaan voor een proefpakket. Om 11.25 ben ik teruggebeld door zeer vriendelijke dame.
Vervolgens een on­gelooflijke snelle inrichting van het he­le gebeuren.

We hebben er nu al profijt van gehad.
Zonder hen had ik op zeker dezelfde dag een telefo­ontje gemist van een boze(terecht) duitse mijnheer wiens boe­king fout was gegaan­(onze fout) en die al een paar x had geb­eld maar de gesprekk­en bleven onbeantwoo­rf.(onze schuld).
Echter, gisteren, een paar uur na onze aanmelding!!!! is zijn telefoontje naar 1 van onze kantoren automatisch doorgesc­hakeld naar de antwoordservice, waar mijnheer vervolgens zeer professioneel en vriendelijk (zijn eigen woorden) in het duits!! te woord gestaan is door medewerkster Pascalle.

Zij heeft ons direct een mail gestuurd, waardoor ik maandagavond (dat was pas 6 uur na mijn eerste aanmelding!!!!) direct de klant heb kunnen bellen, het proble­em voor hem heb kunn­en oplossen en hij en zijn gezin zeer te­vreden, gerustgesteld en blij waren met de geboden oplossing.
De klant blij, ik blij. Allemaal blij, blij blij. (Klinkt heel erg hippie, i know).

Laat ik het op mijn manier formule­ren. De klant zijn geld blijft in onze zak en volgend jaar is hij nog steeds een klant.

Snelheid, professioneel, meertalig

Score voor BizziPhone: 5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: