Hans van Steveninck

Van goed naar zeer matig!

Veel verschillende stoffen en combinatiemogelijkheden!

Weinig tot geen communicatie-en/of advies!
In totaal heb ik inmiddels al 20 shirts van Bivolino. Geen enkel shirt is gelijk qua maatvoering, maar passen voldoende om te dragen!
Nu had ik 2 witte shirts vrij nieuw die heel erg vergeeld waren. Ik dit gemeld aan Bivolino. Hierop reageerde men positief door aan te bieden 2 nieuwe shirts te maken, wat ik netjes vond. Alleen de uitvoering, de communicatie en het niet of nauwelijks willen adviseren, leiden tot irritatie.
Enfin, ik de maten ingevoerd volgens hun concept, alleen werden deze niet goed overgenomen, waardoor beiden nieuwe shirts veel te kort en strak werden afgeleverd.
Men bood aan een demo-shirt te maken. Dit shirt was wel beter maar ook weer tekort, te korte armen en onder de armen te strak en verder overal redelijk wijd, niet echt een maatwerk shirt.
Daarna vroeg men mij een goed passend shirt op te sturen, zodat ze deze konden namaken, wat ik gedaan heb.
Helaas waren deze shirts wederom niet goed, te lang (ondanks mijn nadrukkelijke aangegeven lengte maatvoering) en wederom te strak onder de armen, waar alle hemden op waren gesneuveld, dus ja, voor mij onbegrijpelijk?!
Toen ik eea aangaf werd er in eerste instantie helemaal niet op gereageerd en op aandringen van mij, volgde er uiteindelijk een redelijk geïrriteerde e-mail. Een en ander had inmiddels maanden geduurd en nog geen correct maatwerk!
Ik stelde voor om het maatwerk van de hemden nogmaals te fijn tunen en opnieuw in stretch stof te maken, zodat eea minder nauw luisterde qua strakheid onder de armen, waarbij ik uit ervaring spreek met andere stretch kleding.
Hierop werd niet gereageerd, ook niet nadat ik deze stretch hemden op mijn account had gezet!
Dus ja, wat vind ik van Bivolino?
In principe wel een redelijk goed bedrijf, met serviceverlening, maar met een slechte communicatie naar de klant en misschien ook wel naar de produktie afdeling. Vervelend is ook dat steeds iemand anders zich met jouw bestelling bemoeit, wat voor heen niet het geval was.
Nu heb ik dus nog steeds geen goed passende vervangende shirts ondanks de moeite van beiden kanten, dus ja service tot op zekere hoogte, maar niet tot volle tevredenheid.
Op mijn e-mails wordt helaas niet meer gereageerd, terwijl ik er helemaal niets aan kan doen, dus mijn verzoek aan u is of u dit verhaal aan hen wilt doorgeven, waarvoor dank!

Score voor Bivolino.com: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
2 serviceshirts