Kevin Dekker

Vertraging in de bestelling door niet leverbare stof. Daarvan niks gehoord totdat ik zelf contact opnam. Wel vriendelijke en vooral snelle, en behulpzame klantenservice.

klantvriendlijkheid
Opmaat gemaakte shirts met bestelgemak is niet allerdaags.
(Houd dit als een sterkpunt, en blijf hier in aan de top van de markt).

De informatie op de site is al erg goed, maar kan uiteraard uitgebreider. Soms is de informatie die gegeven wordt voor klanten geen informatie maar data. Als voorbeeld de stoffen poplin of twill. Niet iedereen weet wat dit inhoud, een uitleg (aanbeveling voor bepaalde gebruiken van het shirt, of wensen aan het shirt ) van stofsoorten, en alle andere opties zou de site nog gebruiksvriendelijker maken.

De snelheid van de levering, zou normaal gesproken 2 weken bedragen, dit lijkt mij voor opmaat gemaakte shirts een zeer redelijk snelheid.

Ook verbeterde informatie over het leverings-en-productieproces lijkt mij een goede stap.

Ik heb nog weinig ervaring met after sales, maar ga er vanuit dat deze in orde is, aangezien de uitstekende klantvriendelijkheid.

Als eindoordeel heb ik voor nu redelijk gegeven, omdat ik nog geen ervaring heb met het geleverde product.

Score voor Bivolino.com: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Business Shirt