Kevin van der Giesen

Ongeveer vier jaar geleden heb ik mijn eerste overhemd op Bivolino aangeschaft. Dat eerste overhemd draag ik nog dagelijks. De kwaliteit is nog altijd erg goed. Inmiddels, vier jaar later en ongeveer tien overhemden verder, shop ik nog graag bij Bivolino. Drie weken geleden nog drie overhemden aangeschaft met de actie drie kopen is twee betalen, en zoals vanouds; ze zitten weer als gegoten, het voelt goed en ziet er weer gelikt uit. Wanneer er iets niet goed of naar wens is, wat één keer met een maat van een overhemd is voorgekomen, ben ik keurig netjes geholpen door de customer service (Marina, bedankt!) van Bivolino. Daarnaast laat ik mij niet meer verleiden om ergens anders overhemden te kopen, die ongeveer even duur zijn, want als je eenmaal op maat gemaakte overhemden gewenst bent dan wil je niet anders meer. Waar ik wel op ben gaan letten; 100% katoen, de goedkopere synthetische stoffen ga je het snel warm van krijgen. Dat heb je bij elk kledingstuk natuurlijk. Bivolino, bedankt!

Ondanks veel concurrentie toch echt onderscheidend
Soepele site
Klantvriendelijkheid en aftersales (zeker niet onbelangrijk)
Maatwerk van overhemden, gewoon perfect

Getoonde plaatjes van stoffen moeilijk te beoordelen, je weet daardoor niet altijd 100 procent zeker wat je kan verwachten
Meer uitleg waar de stof is uit opgebouwd. Wat is welke stof en wat kan je er van verwachten

Score voor Bivolino.com: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Meerdere mooie overhemden