Lea Rowe

U vond mij helemaal niet leuk als klant! Mijn retouraanvraag werd prima behandeld en ondanks de open verpakking (open ontvangen) mocht ik het terugsturen, en stelde ik geen prijs op een andere maat.
Het antwoord was dat ik dan niet eerlijk was geweest tijdens de retouraanvraag. De toon van de email was niet echt vriendelijk meer. Ik heb het alleen maar netjes willen houden. Na een week nog geen bevestiging van ontvangst van de retourzending. Niet leuk dus!

Ondanks open verpakking toch retour kunnen sturen. Eigenlijk heel normaal omdat de verpakking door de verzender was opengemaakt en het doosje en ondergoed apart in een kartonnen envelop was gedaan.

U heeft aangegeven dat u de verpakking voortaan wel gaat verzegelen en dat het dan niet meer retour kan. Voor mij een reden om dat soort artikelen niet meer bij u te bestellen omdat ik niet door de verpakking heen kan kijken of het model of maat goed is.

Reactie BijzonderHandig:

Bedankt voor uw beoordeling, jammer dat uw ervaring negatief is geweest. Aan de hand van de afbeeldingen op de site had u het model kunnen zien, daar staan ook de benodigde maatvoeringen aangegeven.
Het bestelde product is eenvoudigweg niet iets wat u zomaar kunt passen aangezien we aannemen dat u ook niet wenst dat het ontvangen product door meerdere mensen is gepast, dergelijke producten zult u zelfs in een winkel niet kunnen passen dus hier kunnen wij u in de toekomst helaas niet mee helpen.

Score voor BijzonderHandig: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: