Reviews

8.9 / 10
4129 beoordelingen
Schrijf beoordeling
Hoe tevreden ben je in het algemeen met je aankoop bij ons?
10/10
Hoe zou je het aankoopproces beoordelen?
1/10

Aarnout Melis

6/10

Bedrijf goed, mooi assortiment. Levering slecht geen pakket ontvangen

Heb je verbeterpunten of tips?

Klantservice voor als je geen pakket hebt ontvangen

Reactie BijSMAAK sneaker boutique:

Hi Aarnout!
Dankjewel voor je bericht! Helaas ervaren wij zelf ook problemen met de bezorgers. Vooralsnog bedankt voor je feedback, we gaan dit zeker meenemen in de toekomst en gaan hier aan werken!


Score voor BijSMAAK sneaker boutique: 3/5
Zou je ons aanraden aan anderen, en waarom? Ja