Reviews

8.9 / 10
4129 beoordelingen
Schrijf beoordeling
Hoe tevreden ben je in het algemeen met je aankoop bij ons?
10/10
Hoe zou je het aankoopproces beoordelen?
1/10

Guido Gottenbos

1/10

Niet goed. Nadat het pakket niet geleverd bleek te zijn ondanks dat de bezorgdienst aangaf dat dat wel zo was. Kreeg ik nadat ik navraag had gedaan eerst doodleuk een printscreen met de informatie die ik al had, dat het wel afgeleverd zou zijn. Ik wacht nog steeds op antwoord wat er met mijn bestelling is gebeurd. Erg laks.

Heb je verbeterpunten of tips?

Communicatie. En een andere bezorgdienst.

Reactie BijSMAAK sneaker boutique:

Hi Guido!
Erg vervelend dat je het zo ervaart! Wij doen altijd ons best iedere klant zo goed en snel mogelijk te helpen. Wij ervaren zelf ook problemen met bezorgdiensten. Wel streven wij er naar om dit allemaal te verbeteren! Bedankt voor je feedback.


Score voor BijSMAAK sneaker boutique: 0.5/5
Zou je ons aanraden aan anderen, en waarom? Nee