Reviews

8.9 / 10
4127 beoordelingen
Schrijf beoordeling
Hoe tevreden ben je in het algemeen met je aankoop bij ons?
10/10
Hoe zou je het aankoopproces beoordelen?
1/10

Berrie Reijs

1/10

Bijzonder slecht. Na een week nog niks bekend over zending, terwijl op de site staat ‘voor 20:00 besteld, volgende dag in huis. ‘

Heb je verbeterpunten of tips?

Updates over zending en überhaupt een klantenservice hebben. Met een telefoonnummer en niet alleen een chatbot.


Score voor BijSMAAK sneaker boutique: 0.5/5
Zou je ons aanraden aan anderen, en waarom? Nee