Reviews

8.9 / 10
4125 beoordelingen
Schrijf beoordeling
Hoe tevreden ben je in het algemeen met je aankoop bij ons?
10/10
Hoe zou je het aankoopproces beoordelen?
8/10

Brinkie

6/10

2 paar schoenen gekocht, waarvan 1 paar retour moest ivm foutieve informatie. Schoenen zouden grotere vallen, advies neem maar kleiner. Heb gewoon mijn maat besteld welke ik altijd al bestel, maar de schoenen vielen juist een maat kleiner.

Heb je verbeterpunten of tips?

Omschrijving kan vele malen beter. Bereikbaarheid moeilijk.


Score voor BijSMAAK sneaker boutique: 3/5
Zou je ons aanraden aan anderen, en waarom? Ja