Reviews

8.9 / 10
4129 beoordelingen
Schrijf beoordeling
Hoe tevreden ben je in het algemeen met je aankoop bij ons?
10/10
Hoe zou je het aankoopproces beoordelen?
8/10

Juliette Lodewijk Donkers

4/10

Slecht

Heb je verbeterpunten of tips?

Zowel verzend- als retour kosten moeten betalen. Nu ben ik bijna 10 euro “kwijt” omdat de schoenen terug konden omdat ze mijn man toch niet bevielen. Dit is echt onnodig en zeer klantonvriendelijk. Heb zelf ook voor een schoenenzaak en -webshop gewerkt en ik weet dat dit echt niet hoeft, zeker binnen NL! Dit zal mij weerhouden om nog eens bij jullie te bestellen.


Score voor BijSMAAK sneaker boutique: 2/5
Zou je ons aanraden aan anderen, en waarom? Nee