Klantvriendelijkheid / Customer friendliness
Snelheid levering / Speed delivery
Reactiesnelheid / Reaction speed
Info over verloop order / Info about pass order

Ollie van den Heuvel

Prima, goede communicatie. Wel duurder dan andere webshops met dezelfde merken en items, vond ik later uit. Bij omruilen moet je zelf de verzendkosten maken.

Sterke punten / Strong points

Snelle verzending, goede communicatie

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Veel te duur.

Reactie Biggymanskleding.nl:

Geachte klant,
Bedankt voor uw review, er is inderdaad iets fout gegaan met uw bestelling. U had 14XL boxers besteld, deze bleken de verkeerde maat te zijn. U had enkel 5XL nodig, deze zijn ongeopend netjes retour gekomen met afspraak en kosteloos omgeruild. Alleen zit er een prijsverschil op deze boxers in een kleinere maat. Deze is netjes aan u terug betaald waardoor u dus de laagste prijs heeft betaald. U heeft dus de juiste prijs alsnog gekregen en ook hebben wij het netjes voor u omgeruild.
Update 12-11, Klant had ons beloofd de review aan te passen, omdat alles op een misverstand was gebaseerd ( vanwege de verkeerde maat die de klant zelf besteld had ). Klant heeft gewoon de laagste prijs betaald voor deze boxers ( doormiddel van een terug betaling ). Helaas is de review niet aangepast. Aan onze kant hebben wij ons aan alle beloftes gehouden.
Mvg Biggymanskleding.nl

Score voor Biggymanskleding.nl: 4/5