Klantvriendelijkheid / Customer friendliness
Snelheid levering / Speed delivery
Reactiesnelheid / Reaction speed
Info over verloop order / Info about pass order

particulier

Geleverd en retour afgehandeld volgens afspraak

Sterke punten / Strong points

Grote maten

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

De retour procedure is anders dan ik gewend ben en kortingartikelen worden niet teruggenomen, maar worden met tegoedbonnen uitbetaald, let daar dus op. Levering en retour verder wel zonder problemen. Ik kon elders beter slagen en de retour procedure bij andere winkels spreekt mij meer aan, maar verder wordt er wel volgens afspraak geleverd en terugbetaald.

Reactie Biggymanskleding.nl:

Geachte klant,
Bedankt voor uw review, de retour procedure die wij hanteren is enkel om ervoor te zorgen dat alles sneller en beter verwerkt word in ons magazijn, zonder aanmelding van een retour duurt dit veel langer en moet de klant langer wachten op verwerking hiervan. Dat is dus de enige reden waarom een retour aangemeld dient te worden.
Wat betreft de waarde code op afgeprijsde artikelen, dit vermelden wij al netjes op onze website. Daarin is de klant dus zelf vrij om te kiezen of hij dit wilt. Een klant kan er natuurlijk ook voor kiezen om dit om te ruilen voor een andere maat of artikel, dit versturen wij dan weer gratis op.
Ik ben blij dat de mail communicatie voor ons beide duidelijk was en dat we elkaar nu beter snappen. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke review.
Mvg Ricardo ( eigenaar Biggymanskleding )

Score voor Biggymanskleding.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? / Would you recommend this company? Ja