Klantvriendelijkheid / Customer friendliness
Snelheid levering / Speed delivery
Reactiesnelheid / Reaction speed
Info over verloop order / Info about pass order

Goed maar duur
nog vervelender dat er dan meteen defensief wordt gereageerd. Misschien hebben jullie gewoon dure merken. de reactie op mijn eerste review is als je niet tegen kritiek kan dan moet je niet om een review vragen
ik heb geen behoefte meer aan verdere communicatie en ik hoop dat jullie hiervan leren

Sterke punten / Strong points

goede kwaliteit

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

pakket verstuurd met dpd. ik kreeg geen mail wanneer er geleverd ging worden en moest na de eerste mislukte levering zelf het pakket gaan halen. dat gaat bij post.nl veel beter.
een keer een track en trace en daarna geen bericht en maar een bezorgpoging is niet van deze tijd

Reactie Biggymanskleding.nl:

Geachte klant,
Er is door ons totaal niet defensief geantwoord, wij hebben u enkel gezegd dat wij de goedkoopste zijn en hier ook een prijsgarantie op afgeven. Wij voeren inderdaad meerdere merken van laag tot hoog segment. U geeft ons tevens een 2 voor snelheid levering terwijl alles binnen een dag verzonden is aan u. U heeft gewoon netje een mail van ons ontvangen met track en trace code. Wij mogen toch ook netjes antwoord terug geven op uw review?
mvg Ricardo

Score voor Biggymanskleding.nl: 3/5