Klantvriendelijkheid / Customer friendliness
Snelheid levering / Speed delivery
Reactiesnelheid / Reaction speed
Info over verloop order / Info about pass order

Carla Vogels

Helaas ben ik niet echt tevreden. Doordat mij niet was opgevallen dat ik een besteld artikel niet kon ruilen heb ik het wel teruggestuurd en daarmee kosten gemaakt. Wat ik dan nog vervelender vind dan dat het mij een behoorlijk bedrag heeft gekost zonder dat ik er iets voor heb is dat ik terug kreeg dat het bestelde artikel vernietigd gaat worden. Op mijn aangeven dat het gerust opnieuw verkocht kan worden kreeg ik terug dat dit niet kan. Ik vind dit niet correct.

Sterke punten / Strong points

De artikelen waren goed van kwaliteit.

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Niet onnodig vernietigen van artikelen!

Reactie Biggymanskleding.nl:

Geachte klant,
U koopt een spijkerbroek van onze outlet pagina voor € 15,- en verwacht van ons dat wij nadat u 3 keer is gemeld dat outlet artikelen geen recht hebben op retour, voordat u de bestelling plaatste dat wij de spijkerboek niet terug zouden nemen. De outlet pagina staat op een andere pagina op onze website, en duidelijker kunnen wij daar de teksten niet plaatsen.
Na diverse mail contact begreep u het eindelijk, en melde u dat wij de broek mochten houden. Omdat wij niet van u willen profiteren, en het niet onze fout is hebben wij gezegd dat we dan de broek zullen vernietigen omdat u deze niet wilde hebben.
En dan komt deze referentie, niet eerlijk naar ons toe al u zelf fouten maakt!

Score voor Biggymanskleding.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? / Would you recommend this company? Nee