Nette en snelle levering, op retour melding wordt heel snel gereageerd. Website is wat onduidelijk, liever gewoon een opzet waarbij je het product ziet en dan de maat kiest i.p.v. alle maten apart. Prima om zelf te moeten betalen voor retouren, maar tijdens het bestel proces is mij dat niet opgevallen en het dan zelf moeten regelen is niet super klantvriendelijk, nogmaals betalen geen probleem.
Aanpassing na reactie van Webshop en mail met het verzoek: 'Uitnodiging om uw beoordeling over Biggymanskleding.nl te herzien'
Als je niet om kan gaan met feedback, vraag dan ook niet om 'Verbeterpunten of tips / Improvements or tips'. Heel vreemd dit. Blijkbaar behoor ik tot de 99% die een traditionele opzet van een webshop kan waarderen. Als ik op 2XL-3XL klik krijg ik van één artikel 4 maten? Moet dat het dan duidelijker maken? Voor het merk Redpoint heb ik bijv. geen matenttabel kunnen vinden?
'Wat betreft de retour kosten, deze staan op meerdere pagina's aangegeven op onze website, en ook in de algemene voorwaarden waar u mee akkoord bent gegaan.' Zeker als je bewust op zoek gaat, maar nergens tijdens het bestelproces word je hier heel duidelijk op geattendeerd. Nogmaals geen enkel probleem om te betalen, maar wees hier gewoon transparent over. En een retourformulier bijvoegen is achteraf.
Zonde dat jullie op deze manier op een verder positieve review reageren, dit geeft toch een vreemde nasmaak. En nogmaals ben je niet in staat om om te gaan met feedback, vraag het dan ook gewoon niet.
Sterke punten / Strong points
Uitgebreid assortiment, goede prijs, snelle levering, veel betaalmogelijkheden.
Verbeterpunten of tips / Improvements or tips
Retour voorwaarden duidelijker tijdens het bestelproces, retourproces vriendelijker maker, website kan overzichtelijker.
Reactie Biggymanskleding.nl:
Geachte klant,
Wij zijn met elke referentie blij en proberen hier iets aan te doen, maar de tip die u ons geeft kunnen wij helaas niks mee omdat de website op deze manier het beste werkt. Het klopt dat er soms meerdere maten op staan van bepaalde merken omdat deze dan ook zo uitvallen. Wat betreft redpoint daar zijn we mee bezig om een maattabel te maken, maar alle maten staan ook netje aangegeven bij het product.
Wij zullen kijken of wij tijdens het bestel proces kunnen gaan aangeven dat de klant zelf verantwoordelijk is voor zijn retour kosten. Nogmaals wij doen wat we kunnen met de feedback alleen is het soms niet haalbaar.
mvg Biggymanskleding.nl