Reviews

9.1 / 10
1780 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Klantvriendelijkheid / Customer friendliness
4/10
Informatie op de website / Information on the website
4/10
Bestelgemak / Ordering convenience
4/10
Snelheid levering / Speed delivery
4/10
Reactiesnelheid / Reaction speed
4/10
Info over verloop order / Info about pass order
4/10

Dieny

4/10

Ik vind het absoluut niet klantvriendelijk dat je de verzendkosten moet betalen als je items terugstuurt en het bedrag komt onder de 50 euro.
Je moet nl ook al de verzendkosten betalen om het pakketje terug te sturen.
De riem die ik besteld heb van 45,- euro kost nu 2 maal 6,95 extra.

Sterke punten / Strong points

-

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Ik vind het absoluut niet klantvriendelijk dat je de verzendkosten moet betalen als je items terugstuurt en het bedrag komt onder de 50 euro.
Je moet nl ook al de verzendkosten betalen om het pakketje terug te sturen.

Reactie Biggymanskleding.nl:

Geachte klant,
Ik vind het jammer dat u zo reageert naar ons, zeker omdat wij niks fout gedaan hebben en u ten onrechte u ons slecht beoordeeld omdat u vindt dat u niet klant vriendelijk bent geholpen door ons. Het is niet meer dat logisch dat wij verzendkosten vragen voor bestellen onder de 50 euro, doen wij die niet dan is er geen winst meer te behalen. Dat u meerdere artikelen besteld, en dat daarvan de maat niet goed is kan gebeuren en nemen wij ook gewoon netjes terug als retour. Maar u kunt niet van ons verwachten dan wij alles gaan betalen! Dit is heeft dus niks met klant vriendelijkheid te maken. U moet dit dus ook van onze kant zien, wij houden ons netjes aan alles en worden door 99% van onze klanten ook hoog beoordeeld. Hopende u hiermee geïnformeerd te hebben.
P.S ik vindt het zeer zwak om ons dan op alles een laag cijfer te geven, want alles is juist goed gegaan met uw order.
mvg Ricardo Eigenaar Biggymanskleding


Score voor Biggymanskleding.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? / Would you recommend this company? Nee
riem